"Imádom az indie játékokat. Személy szerint azokkal játszom a legtöbbet. Imádom a karakterek, a sztorik, a játékstílusok változatosságát" - mondta a Microsoft Studios vállalati alelnöke.
"Szeretnénk, ha a televízió képernyője több tartalomnak adna otthont, változatosabb lenne az üzleti modell, a tartalom mérete. Nézzétek meg a 360-at és a befektetéseinket olyan játékoknál, mint a Braid, a Limbo, a Castle Crashers vagy a Trials. Úgy gondolom, hogy a csapat jó munkát végzett a kis független fejlesztőcsapatok felfedezésével, és ezen játékok [Xboxra] történő megjelentetésével."
A fent említett játékok mellett például olyan indie alkotások is belopták magukat a játékosok szívébe, mint a platformerek műfaját felfrissítő Shadow Complex, vagy a matrjoska-babás Stacked. Ha ezt a kettőt a többi mellé rakjuk, mégjobban feltűnik az Xbox Live Arcade változatossága. De a Microsoftnak ez nem elég.
"Ahogy haladunk előre, egyre változatosabb lesz az üzleti modell, az ár, és, ami a legfontosabb számomra, a kreativitás." - tette hozzá Spencer, majd azt is megjegyezte, hogy a jóváhagyási rendszer átdolgozásának köszönhetően a független fejlesztők könnyebben publikálhatnak az Xbox Live platformjain. De azért még mindig nem kapnak teljes önállóságot.