Nem fogom azt hazudni, hogy nem sejtem a Microsoft politikáját. Minden innovatív megoldást (függetlenül attól, hogy most hasznos lenne az, vagy sem, mert erről külön lenne érdemes vitatkozni) fel kellett adniuk, ez az egész gamer közösség az agyukra mehetett már.
Mi pedig még mindig azt hisszük, hogy a szavunktól változik a világ, pedig egyszerűen csak arról van szó (kötelező jelleggel hozzátenném itt, hogy véleményem szerint), hogy nem a gamerek, és nem is a világ nagy része a Microsoft fő piaca.
Az első Xbox One tévéreklámban ugyanis az NFL-ről van szó. Nézzétek együtt, szóljatok a Kinectnek, hogy mutasson statisztikát (és hát Fantasy Football, megőrülnek érte odaát), vagy Skype-on hívjátok fel a szintén csodás haverokat, akik a meccset nézik, és kurjongassatok online. Vagy valami ilyesmi. A lényeg az, hogy nem a Forza 5 gameplay, vagy a Dead Rising 3 játékmenet a kulcs, hanem a foci. Abból is az amerikai. Interaktív set-top box, amin egyébként lehet játszani is, ha akarsz, de kit érdekel? Vedd meg, legyél cool.
Óriásit tévedünk, ha azt gondoljuk, hogy a szórakoztató ipar a jelenleg ismert felállás szerint kívánja felosztani a piacot. De majd erre térjünk még vissza kicsit később...