Az, hogy ez valóban így lesz-e, azt majd csak később tudjuk meg, de a reklám mindenesetre nagyon jól sikerült, mert például én, a fogyasztói társadalom mintapéldájaként kedvet is kaptam a játékhoz.
Ez persze nem jelent semmit, hiszen engem olyan a kéken világítós fröccsentett műanyag laptophűtő is meggyőzött, amiről szinte lelóg a médintájván felirat. A notit nem hűti, de tényleg világít. Ettől függetlenül a Microsoft Xbox One reklámkampányának első videója nem csak hihetetlenül drága, de ugyanannyira ötletesre is sikerült. A Sony-éhoz hasonlóan itt is összemosták az elő szereplőket a játékok világával, szerepet kap benne az Xbox One összes nagy címe, a Dead Rising 3-tól, a Forza 5-ön, a Titanfallon és a Ryse: Son of Rome-on keresztül egészen a FIFA 14-ig.
A nagy költségvetés nem meglepő, mert a The Guardian már korábban beszámolt róla, hogy a Microsoft 100 millió dollárt költ majd az Xbox One marketingjére, ami egyértelmű csúcstartó az Xbox családban. Ez a reklám például megérte, a zombis résznél konkrétan felsírtam.
Nektek melyik konzol a szimpatikusabb?