Hirdetés

World of Warcraft - így várja az új kiegészítőt egy gyorsétteremlánc

|

Tudjuk, hogy keleten szeretnek egy kicsit több figyelmet szentelni a többmilliós játékosbázissal rendelkező fantasy játékoknak. A Warlords of Draenor megjelenésének örömére három gyorséttermet alakítottak át.

Hirdetés

Legutóbb a League of Legends és a Coca Cola dél-koreai összefonódásáról írtunk nektek, most pedig a Blizzard és a McDonald's lépett szövetségre egymással Kínában.

A World of Warcraft továbbra is nagyon népszerű az országban, a Blizzard fontosnak tartja az ottani piacot, és mint azt a képeken is láthatjátok, nem spórol a marketingen. Pekingben, Sanghajban és Kantonban (Guangzhou) egy-egy McDonald's éttermet díszítettek fel kívül-belül. Az egyik étterem bejáratát a Dark Portallá alakították át (fenti kép), belül pedig WoW-os festmények, koncepciórajzok lógnak a falakon. A plakátokat Horde és Alliance zászlókra cserélték, a személyzet pólóin pedig szintén a két frakció logói szerepelnek (kin egyik, kin másik).
 

Az egyikben a látogatók Thrall kalapácsával pózolhatnak.
 

Aki a McDonald's-ból rendel kaját, az kap egy kódot, amit beváltva in-game tárgyakhoz juthat.
 

A különleges mekik november 4-ig maradnak így, aki a három fent említett város valamelyikében jár, feltétlenül látogassa meg őket. A World of Warcraft: Warlords of Draenor november 13-án jelenik meg.

A képeket köszönjük Eric Jou-nak és a PCGames.cn-nek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)