A Watch Dogs-nak tavaly már meg kellett volna jelennie, de a Ubisoft úgy döntött, hogy elhalasztja a kiadást és ad még egy kis időt a fejlesztőknek.
A Ubisoft Massive egyik vezetője, David Polfeldt szerint az, hogy a Ubisoft hajlandó volt elhalasztani a Watch Dogs megjelenését egy nagyon fontos üzenettel bír a kiadó fejlesztőstúdiói felé. "Hihetetlenül fontos számunkra, hogy fejlesztőstúdióként tudjuk, hogy a kiadó és tulajdonos készen áll arra, hogy egy ilyen ütést bevállaljon, márpedig a Watch Dogs elhalasztása egy komoly ütés volt" - nyilatkozta a The Division stúdiójának feje.
A Ubisoft a minőséget választotta és adott még fél évet a Ubisoft Montrealnak, hogy tökéletessé formálhassák a Watch Dogs-ot. Én is rákérdeztem Jonathan Morinnál a késésre és ő is elmondta, hogy nagyon fontos volt számukra, hogy azt a játékot adhassák ki, amit szerettek volna.
Polfeldt is hasonlóan érez: "Hatalmas bátorság kell hozzá, hogy egy ilyen napot átéljen az ember [mint a bejelentés napja] és még utána is úgy érezze, hogy jól döntött. Szóval számunkra, akik fejlesztenek, ez egy fontos üzenet, hogy a menedzsment oda mer állni a célunk mögé, ami nem más, mint hogy a játék tökéletes legyen".
A The Divisionnek még nincs megjelenési dátuma, hallottunk olyat is, hogy jövőre csúszik, de az év végi megjelenés sincs kizárva. Meglátjuk. Addig is május 27-én érkezik a Watch Dogs és én alig várom már, hogy beszámolhassak nektek az első hands-on élményeimről.
Mit szóltok? Szerintetek inkább halasszanak el egy játékot és legyen tökéletes, vagy adják ki, amikorra megígérték és jöjjön a patch-özön?