A Watch Dogs kapcsán beszélgetett a CVG a Ubisoftos Lionel Raynauddal, aki szerint a játék fogadtatása nagyjából olyan volt, mint az Assassin’s Creed széria első részének esetében.
„Sokat hibáztunk ott és érezni lehetett, hogy első részről van szó. Akkoriban láttuk a potenciált, de azt nem tudhattuk, hogy olyan lesz a széria, mint most. A Watch Dogsnál ugyan ez a helyzet: nehéz volt minden megfelelően tálalni, ezért volt szükségünk sok időre. Kihasználtuk az extra időt, ennek köszönhető, hogy kompromisszumok nélkül megcsinálhattunk mindent, amit akartunk. Visszafogtunk egy pár dolgot az eredetiből, mert úgy éreztük, hogy az nem fér bele az első részbe, és félretettük a folytatásra.”
Raynaud ezután arról beszélt, hogy voltak dolgok, amik kifejezetten jól működtek a játékban, és hogy a jövőben ezekre fókuszálnak majd. Szeretnék meglepni a játékosokat, és egy kevésbé scriptelt sztorit mutatni nekik, de ehhez olyan technológiákra lesz szükségük, melyek még nem álltak készen az első rész fejlesztésekor.
Ti mit szeretnétek látni egy Watch Dogs 2-ben?