Jonathan Morin, a Watch Dogs kreatív igazgatója jelentette be, hogy jelenleg stabil 30 FPS-t céloztak meg a játékban, továbbá hozzátette: "egy nyílt világú játékban fenn kell tartani az egyensúlyt a szimuláció és a többi között. Úgy gondolom, hogy ahol most tartunk, a legfontosabb dolog az egyenletesség és ennek bebiztosítása, hogy amikor játszunk, az pozitív érzésekként hasson ránk."
A pár hónapja bejelentett új Guerilla Games-féle PS4 cím, a Killzone: Shadow Fall multiplayer módja sem futott stabil 60 FPS-en. Ahhoz, hogy a multiplayerben látott folyamatosságot elérjék, néha megengedik a játéknak, hogy eldobjon pár képkockát, de ezt is akkor teszi leginkább, amikor már vagy halottak vagyunk vagy már amúgy is túl késő. A Shadow Fall egyjátékos kampánya a Watch Dogs-hoz hasonlóan szintén 30 FPS-en fog futni.
A Watch Dogs megjelenés november 22-én esedékes.