Hirdetés

Két HTC Vive-val a lábmozgás is követhető VR-ban

|

Egy fejlesztőcsapat azzal kísérletezgetett, hogyan lehet a játékos lábainak mozgását a virtuális térben is követni. Van megoldás.

Hirdetés

Viszonylag kevés az olyan VR-játék, amiben szobányi területen kell mozognunk. Az egyik probléma, hogy az ilyen játékok túl nagy teret igényelnének, ami nem kényelmes a játékos szempontjából.

Ha nem lépkedhetünk vagy rúghatunk, alapvetően nem probléma, hogy digitális lábaink nem úgy mozognak, mint a valódiak. Egy focis játék mondjuk biztosan élmény lenne, de várnunk kell még a teljes testes követésre.

A CloudGate Studio azért kísérletezget a Vive-val, és mivel épp egy komolyabb játékot is fejleszt (az Island 359-et), nem csak egy, hanem két eszköz is a csapat birtokában van. E kettő kombinálásával összehozták, hogy a lábak is realisztikusan jelenjenek meg virtuálisan, így lényegében bármi, amit a testünkön megérinthetünk, a virtuális térben is ugyanott lesz, ahova a valóságban nyúlunk. Azt nem tudni, pontosan hogyan kombinálták őket, de jó eséllyel két kontroller a fejlesztő lábához van kötözve (az jó kérdés, hova kerül a második szemüveg). Nézzétek meg a videót, ebben jól látszik, hogy működik a dolog.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)