Előző hónapban hivatalossá vált, hogy vadonatúj kiadást kap a Grand Theft Auto: San Andreas, amiben a virtuális valóságot kihasználva járhatjuk be ismét Los Santost.
A felújított GTA-trilógiában is simán elfért volna egy VR- vagy FPS-mód, és lehet, hogy a fejlesztők kísérleteztek is ezzel, mielőtt úgy döntöttek, mégse kell.
A Rockstar Games játékaival foglalkozó Ben Walker a Twitter-oldalán osztott meg velünk egy érdekes videót. A jelek szerint sikerült neki előtúrnia egy debughoz használható Unreal-parancsot, amivel bekapcsolható egy eléggé befejezetlennek tűnő VR-mód.
There is a debug Unreal command for GTA VR but it looks a little bit unfinished. Maybe it would be cool if they implemented this as a first-person option? It plays pretty well. Gunfights and punching will need tweaking, would be super cool for screenshots! pic.twitter.com/pxq5ivwGOA
— Ben (@videotech_) November 20, 2021
Ez alapján nem kizárt, hogy a Rockstar és a Grove Street Games egy ponton azt tervezte, hogy a virtuális valóságot hasznosítva is játszhatjuk majd a felújított kalandokat, de az is elképzelhető, hogy egyfajta belső nézetes módot kezdtek el tesztelni, amit végül kukáztak. Akár még az is benne lehet a pakliban, hogy a remasterek hibáinak kijavítása után egy FPS-mód is bekerül a jövőben, de emiatt egyelőre nem ajánlott izgalomba jönni.
Szerintetek működne a GTA V-ben látott FPS-mód a felújított klasszikusokban?