Az Apex Construct egy VR játék, ami tavaly márciusban jelent meg, mégis most pörögnek csak igazán az eladásai, köszönhetően a számtalan kínai vásárlónak, akik összekeverték az Apex Legends-szel.
A játék fejlesztői a Vive subredditen jelentették nagy örömmel, hogy a weboldaluk látogatói számai 4000 százalékot növekedtek, és az eladások is hatalmasat ugrottak. Persze a stúdió kommunikációs menedzsere, Andreas Juliusson hozzátette, hogy szerintük az eladott példányok jelentős részét vissza fogják adni a vásárlók, és az egész csak egy szerencsétlen tévedés miatt van. Egyébként külön érdekesség, hogy a két játéknak még a logója is meglehetősen hasonló.
A hirtelen jött népszerűségnek egyébként megvan a hátulütője is: rengetegen hagynak negatív kritikákat a játék Steam aloldalán, egyszerűen azért, mert az nem az Apex Legends. A Steam közösségi csapata már dolgozik ezen a problémán, de ettől nem lesz kevésbé vicces.