Az iménti mondat elsőre furcsának hangozhat, pedig nagyon is elmés megoldást takar. Jens Lennartsson fotóriporter szeretett volna egy olyan megoldást találni az önpromócióra, amit a leendő ügyfelek nem süllyesztenek el a fiókba a többi hasonszőrű portfólió mellé, hanem emlékezetes marad. Ekkor találta ki a GI Jens figurákat...
Lennartsson befektetésként legyártatott 400 bábut saját magáról a potenciális ügyfeleknek, amit aztán dobozokba helyezett és természetesen a portfólióját sem hagyta ki belőlük.
Saját bevallása szerint a GI Jens névre hallgató figurák azért speciálisak, mert hasonlóval eddig még soha senki nem próbálkozott és ez valóban egy olyan ajándék, amire egy ügyfél biztosan emlékezni fog. Ráadásul biztosan feltűnő helyre teszi majd és megmutatja az ismerőseinek is, ezzel újabb lehetséges megrendelőkhöz juttatva a fotóst.
Ezeken kívül a figurák azt az üzenetet közvetítik, amit Jens képvisel: nem használ túl sok felszerelést vagy bármilyen manipulációt a képeken. Csak ő van, meg a kamera. Lehetne ennél tisztább üzenet egy bábú?
További képek a galériában. Nektek hogy tetszik?