Az L.A. Noire-ról hat oldalon keresztül olvashattok kimerítő tesztet a júniusi GameStar-ban, sőt, már hivatalosan is bejelentették: a játék érkezik PC-re!
Brendan McNamara, a Team Bondi főnöke szerint a játékfejlesztést nem lehet meghatározott munkaidőhöz kötni - minden addig tart, amíg el nem készülnek vele. Ezt viszont másképp gondolja az International Game Developers Association(IGDA), ami a fejlesztők érdekeit tartja szem előtt. Éppen ezért nyomozást indítottak a Team Bondinál, a gyér munkakörülményekre, és 12 órás munkaidőkre hivatkozva.
Brian Robbins, az IGDA egyik vezetője elmondta: "12 órás munkaidőről kaptunk jelentést. Amennyiben ez igaz, teljesen elfogadhatatlan és káros, mind az egyénekre, mind a végső termékre, mind az iparra vonatkozólag (...) Bátorítunk minden Team Bondi alkalmazottat és/vagy családtagjaikat, hogy írjanak e-mailt a qol@igda.org címre ebben a témában a múltbeli, vagy jelen eseményekről, akár pozitívak, akár negatívak azok."
Már látom is magam előtt a képet, amin McNamara büsztje, és alul egy felirat van: "Nem dolgoztattam őket halálra." Truth, doubt, lie?