A Ubisoft néhány napja küldött szét egy sajtóközleményt, amelyben leleplezte a The Division franchise következő éveinek újdonságait. Ezek között az egyik legfontosabb tétel a The Division: Heartland nevű spin-off volt, ami a Call of Duty: Warzone nyomába eredve ingyenes játékként igyekszik majd meghódítani a közönséget, 2021-2022 környékén várható megjelenéssel.
Szemfüles olvasók kiszúrhatták, hogy a Heartlandhez mellékelt hivatalos poszteren egy eddig nem használt megjegyzés, az "A Ubisoft Original" is ott figyelt.
A kifejezés az olyan streaming szolgáltatók szótárából lehet ismerős, mint a Netflix és az Amazon Prime, akik a házon belül készített tartalmaikat címkézik az "Original" kategóriával. Az Eurogamer rá is kérdezett a Ubisoftnál a dologra, akik közleményben megerősítették, hogy a későbbiekben minden saját fejlesztésű játékukat a Ubisoft Original brand alatt fogják megjelentetni
"A továbbiakban a "The Ubisoft Original" megjegyzést minden olyan játékhoz csatoljuk, amiket házon belüli készítenek tehetséges fejlesztőink."
- közölte a Ubisoft szóvivője. Ennél többet azonban nem árultak el, így kérdés marad, hogy vajon csak egy divatos márkanévről van-e szó, vagy az új címke a cég stratégiaváltását jelöli. Jelenleg ugyanis a Ubisoft nem ad ki olyan nagyszabású produkciókat, melyeket nem a saját stúdiói fejlesztenek, ám ha ez változik, akkor gyakorlati értelmet is nyerhet a megkülönböztetés.