Yosuke Matsada, a Square Enix elnöke úgy gondolja, hogy már elmúltak azok az idők, amikor a multiplayer játékok másodlagosnak számítottak, és emiatt ők is inkább egyfajta szolgáltatásként tekintenek a játékokra, amiknek a felhasználói így hosszú ideig élvezhetik a csapat támogatását.
A vállalat éves jelentésének keretében minden részvényes kapott egy üzenetet, amiben Matsada többek között arról is ír, hogy egyre fontosabbá válnak a többjátékos mókák, és inkább szolgáltatásokként érdemes rájuk tekinteni, mintsem egyszer használatos termékekként A fogyasztói elégedettség növelésének és a játék hosszabb élettartamának érdekében a Square Enix nem olyan játékokat fog készíteni, amiket egyszer végigjátszunk, majd otthagyunk, hanem terveik szerint a megjelenés után még sokáig élvezhetjük majd a kalandot.
Erre az üzleti modellre remek példa a Final Fantasy XV, ami tavaly ősszel jelent meg, de a Square Enix még mindig szállítja hozzá az extra tartalmakat, a PC-s verzióról nem is beszélve.
Ti mit gondoltok, megfelelő a stúdió hozzáállása?