A civilizációmenedzselős stratégiák trónján jó ideje a Firaxis Civilization szériája foglal helyet, ugyanakkor nemrég felbukkant egy komoly kihívó az Amplitude Studios projektjének képében.
A Humankind tesztünk szerint évek óta nem jutott ilyen közel játék a trónfosztáshoz, azonban az alapanyagnak szükség van még pár részre és néhány évnyi tapasztalatra, hogy kiforrottabbá váljon. Nos, úgy tűnik, hogy ez sem a vásárlókon, sem a kiadón nem fog múlni.
A Sega közzétette a legújabb pénzügyi jelentését, amelyből kiderül többek között az is, hogy miképpen teljesített a 4X-es stratégia, a Humankind anyagilag. Noha konkrét számok nem hangzottak el az egyéb üzletekből származó bevételek miatt, azonban a vezérigazgató, Haruki Satomi elmondta, hogy a játék jól indított, hozzájárult a második negyedéves kedvező eredményekhez és számíthatunk rá, hogy a jövőben sorozat válik belőle. Satomi szerint látnak potenciált ebben a címben, olyan IP lett, amelyet sokáig szeretnének gondozni.
A Humankindot csak PC-re és Google Stadiára adták ki idén augusztusban, viszont már a megjelenés napjától kezdve benne volt a Game Pass szolgáltatásban, ami valószínűleg szintén hozzájárult a teljesítményéhez. A fejlesztők egyébként a közelmúltban partnerségre léptek a mod.io-val, hogy feltuningolják a modding ökoszisztémájukat és már ki is adtak pár béta eszközt, szóval a közeljövőben a modderek rászabadulhatnak az alapanyagra és kibővíthetik azt.