Nincs most minden rendben az Activision-Blizzard háza táján. A Blizzardtól kulcsfontosságú emberek mentek el, a Bungie levált és vitte a Destiny 2-t is (ami jogi problémákat okozott). Az Acti oldaláról igazából csak a Call of Duty jelent anyagi biztonságot a cégnek.
Meglepő fordulat, hogy a From Software új játékát, a Sekiro: Shadows Die Twice-t is az Activision adja ki. A Game Informernek nyilatkozó Yasuhiro Kitao marketing és kommunikációs menedzser elmondta, hogy a megkeresettek közül ez a kiadó mutatta a legnagyobb érdeklődést a projekt iránt, pedig akkor, amikor megmutatták az illetékeseknek, még messze nem úgy nézett ki, ahogy most. Michelle Fonseca, az Activision vezető termékmenedzsere és marketingigazgatója hozzátette, hogy eredetileg egy Tenchu játékról volt szó, mert Miyazaki egy a Sengoku érában játszódó játékot akart készíteni, és ehhez a franchise-hoz illett a témaválasztás. Aztán mind a fejlesztők, mind a kiadó egyre inkább úgy látták, hogy jobb lesz, ha nem zárják magukat korlátok közé, és inkább új IP-t hoznak létre.
Az Activision sokat segít a teszteléssel és ötletekkel, valamint a marketinggel, de teljes kreatív szabadságot ad a Fromnak, semmibe nem szól bele. Nagyon reméljük, hogy sikeres lesz ez a vállalkozás, és a kiadó a játékosok megfejése helyett (vagy legalább mellett) ilyen projektekbe is tud majd sikerrel invesztálni.