Egy rajongó az Unreal Engine 5 segítségével megálmodta a Sekiro: Shadows Die Twice folytatását
Nem valószínű, hogy egyhamar kapunk egy Sekiro 2-t, de az Enfant által felvázolt elképzelés megvalósítását szívesen megvárnánk.
A Sekiro: Shadows Die Twice egy TPS nézetű akció-kalandjáték szerepjátékos elemekkel megfűszerezve, amely az 1500-as évek végén játszódik Japánban, a főhőst, Sekirót irányítva pedig meg kell mentenünk annak mesterét, valamint bosszútállnunk ősellenségén. Az egyedi harcrendszerrel felvértezett játék atyja nem más, mint a Dark Souls-széria, a Bloodborne és a Demon's Souls rendezője, Hidetaka Miyazaki, ez alapján pedig nem csupán a Sekiro minőségét, de a nehézségét is be lehet lőni.
Nem valószínű, hogy egyhamar kapunk egy Sekiro 2-t, de az Enfant által felvázolt elképzelés megvalósítását szívesen megvárnánk.
Olyan címek kerültek az akciós kosárba, mint a Sekiro: Shadows Die Twice és az Assassin's Creed Valhalla.
Az illető több mint 365 alkalommal hagyta alaposan helyben a Sekiro: Shadows Die Twice utolsó bossát.
Sok ilyen és ehhez hasonló kérdés fog felmerülni még az Activision Blizzard felvásárlása kapcsán.
Megosztó jelenség a speedrun, de egy biztos: sokakat érdekel, és sokakat késztet adakozásra.
Az Awesome Games Done Quick 2021 keretében többnyire azt láthatjuk, ahogy tehetséges gamerek nagyon gyorsan darálnak le játékokat.
Míg sokan easy mode-ot szeretnének a soulslike játékokba, addig mások direkt olyan körülményeket teremtenek, amelyek fokozzák a kihívás mértékét.
Természetesen a From Software nagyjai is játszhatóak lesznek a PS5-ön, és némelyik játéknak jót tesz majd a generációváltás.
Egy méretes frissítéssel köszöni meg a FromSoftware, hogy több mint ötmillióan vették meg a Sekirót.
Az a mi nagy szerencsénk, hogy van egy tehetséges modder a világon, aki egyszerre rajongója a Star Wars szériának, és a From Software játékainak.
A Sekiro alapvetően egy egyjátékos élménynek készült, de egy modder megoldotta, hogy egy kisebb nindzsa sereggel is végignyomhassuk a játékot.
Talán még a legügyesebb játékosok is besokallnának, ha minden sarkon ugyanaz a kőkemény ellenlábas fogadná őket.
Elég volt egy tárgy és három protézisfegyver a végső győzelemhez.
Meglepő eredmények születtek a játékvilág Oscar-gáláján.
Előbb vagy utóbb minden játékot megtalálnak olyan modderek, akiket heveny rosszullét kerülget bármiféle ruhanemű láttán, és ezt az életszemléletet bizony az adott címbe is át akarják ültetni.
Ebbe már beleszámítanak a dobozos és digitális eladások is az összes platformon.
CJ és Big Smoke egy igen távoli banda területére tévedtek.
Ha valaki úgy érezné, hogy az anime kopasz harcosa tökéletesen beleillik a From Software játékába, akkor ezt a modot neki találták ki.
Nem kell a kisebb ellenfelekkel bajlódnunk, ha egy jó kis bossharcra vágyunk.
Újabb kiváló példát láthatunk arra, hogy valaki nem csak a teljesítménnyel, hanem a külcsínnel is törődik, ezzel pedig már művészeti szintre emeli a géptuningolást.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)