Amellett, hogy olyan fantasztikus játékokat köszönhetünk neki, mint a Fable vagy a Black & White, arról is ismert Peter Molyneux, hogy nem fogja vissza magát, ha az elképzeléseiről beszél, és hajlamos megvalósíthatatlan dolgokat ígérni. Ő őszintén azt gondolta, hogy mindig a következő játéka lesz minden idők legjobbja, nem volt célja senkit félrevezetni, mindig hitte, hogy amit kitalált, az megvalósítható, csak hát technikai akadályok állták útját.
Most is próbál óvatosan megnyilvánulni. Fejlesztőcsapatával, a Curiosityt és a Godust is készítő 22Cans-szel már dolgozik új projektjén, amiről elárult néhány dolgot a GameReactornak adott interjújában.
Bár azt, hogy milyen játék lesz, nem tudtuk meg, csak annyit, hogy kerül bele egy mechanika, amit játékban még soha nem láttunk.
"Ezt a mechanikát egy olyan világban és környezetben használjuk, ami ismerős lehet a játékosok számára. És mivel a környezet ismerős, [a mechanika] frissebbnek fog hatni."
A játék elsősorban PC-re és konzolokra készül, és közelebb lesz az általa kínált élmény a Fable-höz, a Black & White-hoz és a Dungeon Keeperhez, mint korábbi alkotásai. Konkrétumok nélkül nehéz erre mit mondani, csak azt reméljük, tényleg valami érdekeset mutat.