A Ubisoft nemrég megerősítette, hogy összesen 33 munkatársat bocsátottak el a torontói stúdió csapatából. Ennek kapcsán pedig a következő, meglehetősen fejvakarásra okot adó közleményt sikerült összehoznia az illetékeseknek:
"A Ubisoft Toronto úgy döntött, hogy célzott átszervezést hajt végre, hogy biztosítani tudja, hogy teljesíteni tudja ambiciózus ütemtervét. Sajnos ez 33 csapattag szerepét érinti, akik elhagyják a Ubisoftot. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átfogó támogatást nyújtunk számukra, beleértve a végkielégítést és a karriersegélyt, hogy átsegítsük őket ezen az átmeneten"
Jól olvassátok. Kirúgtak közel három tucat embert azért, hogy időre el tudjanak készülni mindennel, tartani tudják az előre meghatározott ütemtervet.
Phil Spencer anno a "növekedés hiányát" okolta, mikor az Xbox bocsátott el embereket, a Take-Two Interactive "racionalizálásnak" hívta mindezt, most pedig felírhatjuk a fenti aranyköpést is a képzeletbeli listánkra. Mindez egyébként már csak azért is nagyon furcsa, mert a Ubisoft épp kezdi összekaparni magát, például a sanyarú sorsú, 2026-os Prince of Persia: The Sands of Time is átkerült a Ubisoft Mumbai és Ubisoft Pune után a sokkal tapasztaltabb Ubisoft Montreal (ők készítették anno az eredeti, 2003-as játékot is).
A Ubisoft Torontónak pedig jelenleg teljes gőzzel a Tom Clancy's Splinter Cell remake-en kellene dolgoznia, és arról a játékról semmit sem hallunk, szóval valószínűleg még több dolgos kezet igényelne a projekt, nem pedig kevesebbet.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.