Hirdetés

Nagyon sokat fizetett az Xbox a Rise of the Tomb Raider exkluzivitásáért

|

A Square Enix egykori vezetője kitálalt a LinkedInen, és elárulta, mi volt az egyik legfurább exkluzivitási üzlet mögött.

Hirdetés

Az újhullámos Tomb Raider trilógia második felvonása nagy port kavart 2014-2015-ben. A bejelentésekor kiderült, hogy a játék időlegesen Xbox-exkluzív lesz, azaz 2016. januárjáig nem jelenhetett meg PC-n és 2016. októberéig kellett várni rá PlayStation 4-en.

Az Xbox úgy érezte, megéri nekik lezárni a Rise of the Tomb Raidert és 100 millió dollárt fizetni az exkluzivitást jelentő szerződésért, még akkor is, ha csak pár hónapról van szó.

Hirdetés

A Square Enix korábbi fejlesztési vezetője, Fabien Rossin a LinkedIn profilján beszélt az ügyről. A poszt szerint Rossin volt az egyik, aki vezette az Xbox és a Square közti tárgyalásokat, és ennek köszönhetően tisztában volt az összegekkel is.

Rossin korábbi munkáltatója egyébként valószínűleg nem örült annak, hogy közzétette a számot, mert mostanra az lekerült a poszt LinkedInről. Az internet persze nem felejt:

Az ekkora számok egyébként nem ritkák az iparban. Az Epic Games is 115 milliót fizetett azért, hogy egy évig exkluzívan árusíthassák a Borderlands 3-at, aminek sok játékos nagyon nem örült, de mégis remekül mutattak az eladási számok. Amíg ez így van, nem érdemes komoly változásokra számítani ezen a fronton.

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)