Az idei E3-on jelentette be a Microsoft, hogy öt új fejlesztőcsapatot is az égisze alá vont. Mindegyik stúdiónak nagy szerepet szán jövőben, és a Microsoft Studios vezetője, Matt Booty azt is kifejtette, hogy mennyire örül a Ninja Theory megszerzésének.
A stúdió már 2003 óta működik, és a 2007-es - PS3-exkluzív - Heavenly Sworddel, illetve a 2013-as DmC: Devil May Cry-jal értek el nagyobb sikereket, mielőtt igazán berobbantak a köztudatba a Hellblade: Senua's Sacrifice című játékukkal.
Matt Booty a GamesIndustry.biznek adott interjúban beszélt a Ninja Theory felvásárlásáról és az Xbox Game Pass jövőjéről. Mint kiderült, az ajánlattételben kiemelt szerepet játszott, hogy szerették volna a Game Pass kínálatát erősíteni.
"A Game Pass esetében nagyon fontos a tartalom. Már olyan nagy franchise-ok játékai is elérhetőek, mint a Halo, Gears of War, Forza, Minecraft és az Age of Empires. Szándékosan a franchise szót használom, mert ezek a játékok több platformon is játszhatók, több millióan játszanak velük, és akár tíz vagy több éve léteznek."
- nyilatkozta Booty. Szerinte még azért is nagyszerű a Game Pass, mert a játékosok olyan címeket is felfedezhetnek, amelyeket még nem ismertek - mint például a szerinte fantasztikus Hellblade-et. A Ninja Theory innovativitása és kreativitása kiválóan működhet a Microsoft üzleti irányvonalával, miszerint új, egyedi és sokszínű kínálattal bővítenék a Game Passt a már létező nagyobb franchise-ok mellett.
Ez egyébként a további újonnan felvásárolt stúdiókra is igaz, így a jövőben számíthatunk a Ninja Theory mellett a Playground Games (Forza Horizon), Compulsion Games (We Happy Few, Contrast), Undead Labs (State of Decay) és a The Initative játékaira, amik első naptól bekerülhetnek a kínálatba.
Ti mit gondoltok, mi lehet az Xbox Game Pass jövője?