Hirdetés

Nagyon jól fogy a Hellblade, már majdnem visszahozta a fejlesztési költséget

|

Hatalmas fába vágta a fejszéjét a Ninja Theory, amikor kitalálták, hogy indie AAA játékot fognak fejleszteni, de úgy látszik, ez a modell is lehet működőképes.

Hirdetés

A játékfejlesztés költségei elképesztő ütemben nőttek az elmúlt években, a kiadók éppen ezért sokszor nem is mernek rizikót vállalni, és inkább a kisebb ellenállás felé eveznek, de nem mindenki hajlandó beállni a sorba. A Ninja Theory csapata például elhatározta, hogy egy maroknyi emberrel, külső segítség nélkül készítik majd el játékukat, ami megvalósítását tekintve felér majd a legújabb AAA címekkel.

Hirdetés

A Hellblade: Senua's Sacrifie remek értékeléseket kapott, és a jelek szerint nemcsak a kritikusoknál, de a játékosok körében is remekül teljesített, így már most közel jár ahhoz, hogy visszahozza az árát. A játék kreatív vezetője, Tameem Antoniades egy interjúban elmondta:

Azt hiszem már nullán vagyunk, vagy ott leszünk a következő hetekben. Nem gondoltuk volna, hogy eljutunk erre a pontra az első 6-8 hónapban, de úgy látszik, hogy három hónap után elkezdhet nyereséget termelni a játékunk.

A csapat szeretné mihamarabb nyilvánosságra hozni a konkrét pénzügyi adatokat, hogy ezzel is arra sarkallják a kis fejlesztőket, hogy próbálkozzanak meg egy hasonló modellel. Mindezt a sikert úgy hozták össze, hogy az egyik nap bevételét, közel 21 millió forintot teljes egészében jótékony célokra ajánlottak fel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)