Nagy kérdés, hogy a R.I.G.S. nem hozta a várt eredményeket, vagy más okból volt kénytelen a bezáratás mellett dönteni a Sony, de így vagy úgy, az egykor SCEE Cambridge néven indult stúdió mától nincs többé.
A közel húsz éve működő fejlesztőcsapatnak köszönhetjük a MediEvil sorozatot, a LittleBigPlanet PSP-s változatát, a 24: The Game-et, de legismertebb munkájuk a mai napig az egyik legjobb kézikonzolos FPS-nek tartott Killzone: Mercenary. Emellett besegítettek a Heavenly Sword, a PlayStation Home, az EyeToy és a Wipeout játékok fejlesztésénél is. A R.I.G.S. Mechanized Combat League a PSVR egyik legjobban kidolgozott nyitócíme, és ennek megfelelően magas értékeléseket is kapott, viszont a Sony közleménye alapján a kiadó jobbnak látta, ha átcsoportosítja az erőforrásokat, és más stúdiókat támogat a továbbiakban. A munka nélkül maradt fejlesztőket megpróbálják más, belsős stúdióknál elhelyezni, de aki nem akar a cégnél maradni, annak is segítenek az elhelyezkedésben.
A változás az amszterdami Guerrilla csapatot nem érinti, ők továbbra is azon ügyködnek, hogy a Horizon: Zero Dawn kifogástalan legyen a márciusi megjelenésre.