Azért valljuk be: ha indie fejlesztők lennénk, és megkeresnének minket azzal, hogy annyi pénzt kapunk, amennyit kérünk, erősen elgondolkodnánk az ajánlaton. A játékfejlesztés egy nehéz, minden szempontból megterhelő feladat, és könnyebbséget jelenthet, ha legalább azon nem kell aggódnunk, megélünk-e majd a bevételekből.
A DARQ nevű indie horrorjáték fejlesztője viszont már azelőtt nemet mondott az Epic megkeresésére, hogy elkezdtek volna a pénzről beszélni. Azután kapott ajánlatot, hogy bejelentette a steames megjelenési dátumot, és játéka hamar az 50 legtöbbször kívánságlistára tett játék közé került. Úgy érezte, ha átköltözteti a DARQ-ot az Epic Games Store-ba, megszegi az ígéretét, csalódást okoz mindazoknak, akik abban reménykedtek, hogy a Steamen vásárolhatják majd meg a játékot. Legfeljebb úgy lett volna hajlandó tárgyalni, ha nem kell exkluzivitást vállalnia, de erre azt a választ kapta, hogy jelenleg az Epic ezt nem tudja biztosítani.
A DARQ augusztus 15-én jelent meg, azóta az egyszerre játszó játékosok száma a Steamen épphogy átlépte a 100-at (a játék egyébként a GOG-on is elérhető). A Metacritic-en 71 ponton áll 5 értékelés után, ami nem rossz; hátha a következő napokban, hetekben még többen csapnak majd le rá, és a készítőnek nem kell megbánnia döntését.