2019. október 25-én jelent meg a Call of Duty 4-gyel megkezdett Modern Warfare sorozatot rebootoló tavalyi CoD, ami már az első hetekben, hónapokban nagy sikereket ért el. Az Infinity Ward egy kiváló kampányt és egy élvezetes multit rakott össze, a Warzone pedig tolt még egyet a játék népszerűségén.
Az Activision friss közleménye alapján a Call of Duty: Modern Warfare eladásai voltak a legmagasabbak a sorozat játékainak első évét tekintve, sőt, egy év sem kellett ehhez, mivel a számokat csak szeptember 30-ig, a pénzügyi negyedév végéig nézték.
Azt nem tudni, pontosan hány példány fogyott, ahogy azt sem, melyik volt a korábbi csúcstartó, viszont az még kiderült, hogy a vásárlások kétharmada digitális volt. A Warzone jelentős lökést adott ennek, sokan az ingyenes battle royale spin-off miatt vették meg a teljes verziót, és persze mikrotranzakciókra is lelkesebben (négyszer annyira lelkesen, egész pontosan) költött mindenki, mint a Black Ops 4-nél.
Körülbelül hétszer annyi órát öltek bele a játékosok a Modern Warfare-be és a Warzone-ba, mint a 2018-as Black Ops 4-be, és több mint háromszor annyi volt a havi aktív játékosok száma - PC-n például több mint tízszerese a tavaly ilyenkor mértnek.