Rengeteg okból lehet kritizálni az Electronic Arts üzletpolitikáját, ugyanakkor el kell ismerni, hogy vannak jó húzásai is. Ezek közé tartozik az EA Originals program, amelynek keretében független fejlesztők gondosan kiválogatott alkotásai mögé állt be a kiadó, a stúdiók kezében hagyva az adott IP jogait és a kreatív kontrollt is.
Mindez 2016 óta olyan alkotásokat eredményezett, mint az Unravel és az Unravel Two, a Fe, az A Way Out, a Sea of Solitude, a Rocket Arena, a Knockout City, a Lost in Random, és a program eddigi legnagyobb sikere, az It Takes Two.
A svéd Hazelight alkotása egy kizárólag kooperatív módban játszható kaland, amelynek története egy válófélben lévő házaspár körül forog, akik hirtelen játékbabák testében találják magukat, s ha valaha is vissza szeretnének jutni a lányukhoz, akkor kénytelenek lesznek együttműködni és egyúttal a zsákutcába jutott kapcsolatukon is dolgozni.
Over 7 MILLION sold!! 😳
— Hazelight Studios (@HazelightGames) July 8, 2022
Here’s Cody (@theBaldeDrama) and Cutie ”celebrating” the latest amazing milestone for #ItTakesTwo 🥳 pic.twitter.com/Lk1abLMJQj
A nemcsak bűbájos, hanem kimondottan kreatív platformert egy emberként emelték pajzsukra a kritikusok, sorra nyerte a díjakat, és még a GSO olvasói is 2021 legjobbjának tartották. Döntésükkel láthatóan nem voltak egyedül, hiszen az It Takes Two idén májusban, alig több mint egy évvel a megjelenése után már több mint 5 millió példányban talált gazdára. Ezt számot sikerült időközben további 2 millióval megfejelni, ami azt jelenti, hogy most már kétszer annyi fogyott belőle, mint a Hazelight előző játékából, az összesen 3,5 millió eladott példányig jutott A Way Outból.