No, persze azért nem kell az Activision Blizzard részvényeinek utolsó dollárjaikból nagy kiszerelésű papírzsebkendőt vásárolni, de az tény, hogy a 2019-es második negyedévben valóban észrevehető visszaesés volt tapasztalható a bevételek terén: összességében 1,396 milliárd dollárt bevételt produkált az Activision Blizzard, ami elmarad a tavaly ilyenkori 1,641 milliárdtól.
Mindenesetre egyébként még így is sikerült egy picit túlteljesíteni az előrejelzéseket, mivel korábban 1,315 milliárdra saccolták a második negyedév számait. Érdekes adalék az is, hogy a bevételekből mintegy 1,09 milliárd dollár digitális forrásokból származik, nőtt a játékon belüli vásárlások száma (csak ez kitett 800 millió dollárt), nagyon erősebben tolódik errefelé a piac.
Külön kitértek arra, hogy a Call of Duty: Black Ops 4-nél már sokkal többen nyúltak a mikrotranzakciókhoz, mint előtte a Call of Duty: WWII esetében. A Candy Crush is megállíthatatlanul dübörög: az Activision Blizzardnak összesen havi 327 millió aktív felhasználója van, a King mobiljátéka pedig ebből 258 millió felhasználót fed le. Az Overwatch felhasználói mutató nem igazán változtak, a Hearthstone aktív játékosbázisa, és a World of Warcraft előfizetőinek száma viszont nőtt az előző negyedévhez képest.
Minden költség, kiadás és adó után végül 328 millió dollár tiszta nyereség marad ebben a negyedévben az Activision Blizzardnál, 2019 első felét pedig összességében 774 millió dollár haszonnal zárták.