Ha ügyvezető igazgató lennék egy cégnél, és részvényeseket kellene nyugtatgatnom egy orbitális ballépés után, valószínűleg én is azt hangoztatnám, hogy minden a legnagyobb rendben van, pánikra nincs ok, azok a vasvillás emberek az épület előtt nem hozzánk jöttek, csak elnézték az utcát.
A Take-Two nyilvánvalóan pontosan tudta, hogy a Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition nem sikerült jól, ahogy azt is, hogy ezt a közösség sérelmezi, hiszen pénzvisszatérítést, jutalmakat, egyebeket ajánlottak fel, sőt, egy darabig nem is árusították, amit egy jó játék esetében nem tettek volna meg. (Még ha azért is vonták vissza, mert olyan fájlok maradtak benne, amiknek nem kellett volna).
Valahogy mégis azt találta mondani a CNBC-nek Strauss Zelnick, a Rockstart is magába foglaló kiadóóriás ügyvezető igazgatója, hogy az elején ugyan volt egy hiba, de azt sikerült abszolválni, és a csomag kiadását a cég sikernek könyvelte el.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
Az őt kérdező újságíró visszautalt arra, hogy a Take-Two állítólag nem ad ki semmit, amíg késznek nem érzi, mire Zelnick úgy reagált, a GTA trilógia igazából nem új játék, hanem korábban megjelent címek újrakeveréseinek csomagja.
Egyébként nagyon izgatott a jövő miatt, izgalmas projektek formálódnak csapataiknál, és a nemrég felvásárolt Zynga is nagy dolgokra készül.
Mindenesetre csak remélhetjük, hogy dolgoznak még a GTA remastereken, és hogy a következő Rockstar vagy 2K játék már tényleg az elvárásoknak megfelelő lesz.