Hirdetés

Unreal Engine 4-en készül a Spec Ops: The Line fejlesztőinek új játéka

|

Az Epic Games a független európai fejlesztők közül elsőként a YAGER-nek engedélyezte az UE4 technológia használatát.

Hirdetés

Timo Ullman, a YAGER vezérigazgatója elmondása szerint az Unreal Engine 4 egyértelműen a legjobb eszköztár a következő generációs legnagyobb játékcímek készítéséhez. "Az Unreal Engine 3 segítségével fejlesztőcsapatunk a maximumot hozhatta ki magából a díjnyertes Spec Ops: The Line játékunk fejlesztésekor és azután is" -nyilatkozta a cég vezérigazgatója.

A YAGER srácai ennek következtében az Epic Games új technológiáját fogják felhasználni a még bejelentésre váró játékukhoz. Véleményük szerint hihetetlenül gördülékeny munkamenetet biztosít, erre mi csak vágyakozóan bólogathatunk, remélve a legjobbakat.



A szóban forgó titkos, következő generációs játékot a YAGER development az elkövetkező hónapokban fogja bejelenteni. A Spec Ops: The Line után talán van mire várni.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)