Jelen pillanatban az újgenerációs konzolokon az 1080p és a 60 fps a minden. A fejlesztők zöme ezt célozza meg, de néhányan kénytelenek a játékélmény és bizonyos játékelemek érdekében beáldozni vagy a felbontást vagy a képkocka/másodperc sebességet.
A Naughty Dog védjegye a tökéletesség. Arne Meyer, a fejlesztőcsapat közösségi stratégája elmondta, hogy a The Last of Us: Remastereddel végzett munka segített nekik abban, hogy kitapasztalják a PlayStation 4 erősségeit, és a tapasztalatokat az Uncharted 4-nél használják fel. „Milyen messzire mehetünk el [az új PS4-es motorunkkal]? Képesek vagyunk egy 1080p-s, 60 fps-es játékot készíteni? Mindig meg akartuk ezt csinálni, de azok az effektek, amiket meg akartunk valósítani, 720p-ben és 30 fps-sel is tökéletesen néztek ki. Ugyanakkor a nyomás miatt ezzel már nem elégszünk meg.” - mondta.
Mostantól a Naughty Dog minden játékánál ez lesz a cél, kérdés, hogy valóban sikerül-e megvalósítani. Mi bízunk bennük, de ha mégsem jön össze, inkább az fps-ből vegyenek vissza, mint a felbontásból. Nektek melyik dob többet az élményen?