Bár nem mindenki számára látogatható az E3, az év legütősebb bejelentései általában a nyár eleji expón történnek, így nem is csoda, hogy minden gamer kíváncsi, mi is folyik ilyenkor Los Angelesben. Míg régen akár napokat kellett várnunk a beszámolókra, ma már természetes, hogy szinte folyamatosan, élőben bombáznak minket a legizgalmasabb hírekkel. És itt jön a képbe a Twitch.
A gamerek körében a legnépszerűbbnek számító streaming szolgáltatás természetesen az E3 ideje alatt is közel akart maradni a tűzhöz, úgyhogy a játékipar szereplőit tömörítő Entertainment Software Association több tagjával is megállapodást kötöttek élő közvetítésekre.
Több mint húsz kiadó, ötven valahány játékát itt mutatta be, ez pedig komoly tömegeket vonzott. Egész pontosan az Expo ideje alatt 12 millió egyedi látogató kattintott az oldalra, amiből 5,9 millióan a nulladik napon, a sajtókonferenciák alatt kapcsoltak a Twitch közvetítéseire, a legtöbb egyidejű néző pedig négyszázezer volt.
Ilyen adatok mellett nem csoda, hogy olykor-olykor akadozott a szolgáltatás.