Már biztosan tudjuk, hogy Torment: Tides of Numenera néven érkezik a Planescape: Torment (volt GameStar teljes játék is) szellemi örököse, az inXile Entertainment a Kickstarter segítségével kívánja megidézni a klasszikus szerepjátékot és elhozni annak sajátos hangulatát mind a régi rajongók, mind az új érdeklődők számára. Olyan nagyágyúk segítik őket ebben, mint Monte Cook (a Planescape: Torment dizájnere), Mark Morgan (a Fallout sorozat első két részének zeneszerzője), Patrick Rothfuss (A Szél neve és A bölcs ember félelme könyvek szerzője) és Chris Avellone, aki olyan játékok párbeszédeiért és történetéért felelt, mint az Icewind Dale I-II, a Neverwinter Nights 2 vagy épp a Star Wars: Knights of the Old Republic 2.
Mint legutóbb kiderült, a Torment: Tides of Numenera Kickstarter projektje rekordot döntött a közösségi finanszírozás történetében, hiszen a fejlesztéshez szükséges összeg (900 ezer dollár) nem kevesebb, mint hét óra alatt összegyűlt. Most, három nappal a vége előtt ott tartunk, hogy a játék majd 62 ezer támogatójának köszönhetően közel 3 millió 400 ezer dollár gyűlt össze. Az inXile Entertainment a hatalmas sikert meglovagolva további extra tartalmakat ígér, de ha sikerül elérniük a 4 milliós álomhatárt, akkor a legjobban finanszírozott Kickstarter projekt képzeletbeli díját is bezsebelhetik. A fejlesztők útjára bocsájtottak egy videót is, amelyben a Unity motor képességeit mutatják be egy 3D-s karakter megjelenítésével, előre renderelt 2D-s környezetben:
Akad azért kevésbé jó hír is a Torment: Tides of Numenera kapcsán: a tervek szerint eredetileg 2014 decemberében rajtolhatott volna a szerepjáték, de a legújabb információk már egy ismeretlen, 2015-ös dátumról fecsegnek, amit a fejlesztők a játék csiszolására, bővítésére fordítanak. Ajvé.