Vitán felül az utóbbi évek egyik legjobb szerepjátéka a The Witcher, ami csak jobbá vált az Enhanced Edition megjelenése óta. A CD projekt boszorkánytanácsa úgy vélhette, ettől az örömtől hiba lenne megfosztani a konzolos játékosokat, magukat pedig a busás haszontól, így már korábban nekiláttak a munkálatoknak, ám csak néhány napja jelentették be, hogy készül PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra a The Witcher: Rise of the White Wolf. A Fehér Farkas néven is ismert hivatásos szörnyvadász, Geralt kalandjai egy az egyben megegyeznek majd a PC-s változattal, tehát történeti eltérésre ne számítsatok. Ez jó hír, mert a játékidő közelebb van a 100, mint az 50 órához, ami testvérek között is soknak számít. Minimum egyheti hideg élelem, infúzió és katéter szükséges, ha valaki együltő helyében akarja átrágni magát a játékon, s akkor még nem is szóltunk a három lehetséges befejezésről, ami a legtöbb konkurenssel ellentétben nem attól függ, hogy mit teszünk az utolsó fél órában. Minden döntésünknek megvan a maga következménye. Két rossz között pedig nehéz választani.
Ami viszont változik, az a harcrendszer és a grafikus motor. Előbbit a kontrollerekhez igazítják, és vélhetően közelebb áll majd egy külső nézetes, kaszabolós akciójáték, mint egy taktikusabb RPG vezérléséhez. Utóbbi pedig a hírek szerint már nem a kora ellenére (még a BioWare-féle Neverwinter Nights alatt mutatkozott be 2002-ben) lenyűgöző dolgokra képes Aurora engine, hanem egy új grafikus motor, amit a Widescreen Games csapatával közösen hoztak össze. A megjelenés a tervek szerint valamikor 2009. őszére tehető.
The Witcher: Rise of the White Wolf debut trailer
A tavalyi esztendő talán legjobb PC-s szerepjátéka egy év múlva már a konzolos játékosokat fogja a fotelba szögezni.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés