Már a The Witcher 3: Wild Hunt előzetesünk elég okot adott arra, hogy remegő térdekkel várjuk a játék megjelenését, de a CD Project hetente mond valami olyat, amitől még kínkeservesebbé válik a várakozás.
Most a harcrendszerről beszéltek a fejlesztők és elmondták, hogy kezdetben Geraltnak öt mágikus Jel (sign) áll majd rendelkezésére, továbbá két egymástól teljesen eltérő harcmodort és 96 különböző harci animációt is láthatunk majd a játékban. A Witcher 3 vezető játékmenet-dizájnere, Maciej Szczesnik elmondta, hogy a varázslás módja is megváltozik, aminek köszönhetően megduplázódik majd Geralt varázslatainak a száma. Ezeket az alternatív varázslatokat a játékmenet során szerezhetjük majd meg, de ne úgy gondoljunk rájuk, mint a meglévő spellek erősebb változatára, mert itt ennél többről van szó.
"Vegyük példának az Aard-ot" - magyarázta Szczesnik "Alapból ez a Jel egy telekinetikus lökéssel megbénítja vagy távolabb taszítja az ellenfeleket. Idővel viszont a játékosok megszerezhetik a másodlagos verzióját, amivel ha nyomva tartják a gombot, akkor egy egész hullámot engedhetnek útjára, ami az összes közeli ellenséget ledönti a lábáról. Hasonló megoldások vannak a többi Jelnél is."
Ezt egyébként megtalálhatjátok a kiadott The Witcher 3: Wild Hunt gameplay trailerben is, ha ügyesek vagytok. Ahogy azt már a Witcher játékokban megszokhattuk, Geraltnak több különböző harcmodora is lesz, amikből 96 új karakteranimációt kapunk majd a harmadik részben. A játék harcrendszeréből a CD Project kivette a QTE-ket és a Szczesnik nem győzte hangsúlyozni, hogy milyen fontos szerepe lesz a védekezésnek a csaták során.
A The Witcher 3: Wild Hunt megjelenése sajnos átcsúszott 2014-re, de akkor PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re is érkezik. Nektek eddig mi a véleményetek? Ki nyeri majd az RPG-k csatáját, a Dragon Age Inquisition, vagy a The Witcher 3: Wild Hunt?