Mostanában a felbontások és az fps-ek okozzák a legnagyobb felháborodást a játékosok között, pedig ennél vannak sokkal fontosabb dolgok is, főleg a The Witcher 3: Wild Hunt kapcsán. Például a lovunk. A ló fontosabb.
A The Witcher 3: Wild Huntot fejlesztő CD Project RED két közösségi menedzsere, Marcin Momot és Tadek Zielinski most egy videóban válaszol azokra a kérdésekre, amik a leginkább foglalkoztatják a rajongókat. Olyan érdekes témákat boncolgatnak, hogy el tudjuk-e veszíteni a lovunkat (nem, csak fütyülni kell és ott is lesz), illetve beszélnek egy kicsit a potikról is és persze magáról a világról.

Elmondják például, hogy ugyan a The Witcher 3: Wild Hunt egy hatalmas nyitott világban játszódik, az ellenségek nem alkalmazkodnak automatikusan a mi fejlettségi szintünkhöz, ezért bele-belefuthatunk majd legyőzhetetlen szörnyekbe.
A menedzserek még egy fontos dolgot megosztottak, miszerint a The Witcher 3: Wild Hunt története nem lesz annyira szerteágazó, mint amilyen a második részé volt, ahol két teljesen külön szálon játszhattad végig a történetet. A fejlesztők azt szerették volna, ha "a játékosok az egész történetet átélhetnék".
Sok érdekesség van még, úgyhogy nézzétek meg a videót.
Mit szóltok?