Hirdetés

The Last Guardian - ezért kellett PS4-re költöztetni

|

A Sony-nak jó oka volt rá, hogy a The Last Guardian fejlesztését új mederbe terelje és a játékot PS4-en dobják piacra. A PS3 egyszerűen nem volt elég erős, hogy kihozzanak mindent a játékból.

Hirdetés

A Sony E3-as konferenciájának egyik legnagyobb sztárja kétség kívül a The Last Guardian volt, amire a 2009-es bejelentés óta várnak már a rajongók. A játékról rengeteg pletyka kapott szárnya, sokszor riogattak minket azzal, hogy törölték, de szerencsére nem ez a helyzet. Fumito Ueda egy interjúban nemrég elmondta, hogy ő PS3-ra szerette volna megjelentetni a játékot, de a Sony-nak ez nem felelt meg. Shuhei Yoshida most elmondta, miért döntöttek így.

"Ha PS3-on folytattuk volna a fejlesztést, a csapatnak kompromisszumokat kellett volna kötnie, amelyek jelentősen befolyásoltak volna néhány feature-t." - mondta a Sony elnöke, aki szerint a költözés megoldotta ezeket a problémákat. " Egyszerűen megbukott a dolog. Az előzetes, amit a 2009-es E3-on mutattunk, fel volt gyorsítva. Egy fejlesztői konzolon futott a videó, amit aztán képkockáról képkockára átdolgoztunk, hogy jól mutasson." - tette hozzá.

"Úgy döntöttünk, hogy nem akarjuk beáldozni azokat a dolgokat, amiket Ueda megálmodott. A PlayStation 4-nek köszönhetően erre nincs szükség." Yoshida arra is rávilágított, hogy a PS4 tervezésében kulcsszerepet betöltő Mark Cerny nem vette át az irányítást a fejlesztés fölött, pusztán besegít, hogy a csapat a legtöbbet hozhassa ki a konzolból.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)