A stúdiók egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek arra, hogy a saját játékaikban fellelhető hangok minél realisztikusabbak legyenek. Bár sokszor ezt nem nehéz elérni, a Survarium hangjainak felvételénél bizony kitettek magukért a fejlesztők.
De mi van akkor, ha a hangokat nem tudjuk élesben rögzíteni? Érthető okok miatt például nem igazán lehet egy stúdióban felvenni azokat a jeleneteket, amikor egy zombi kiharap egy falatot a főszereplő nyakából. Szerencsére a The Evil Within kreatív hangmérnökeinek köszönhetően ma már ez sem probléma, hiszen rengeteg dologgal tudják helyettesíteni az emberi szöveten csámcsogás hangját. Például egy dinnyével.
A Bethesda Underground most a Tango Gameworks stúdióját látogatta meg, hogy a hangokról beszélgessenek egy kicsit. A közeli megjelenés miatt természetesen mindenki le van terhelve a csapatnál, de egy kis idejük azért maradt, hogy szemléltessék a hangfelvétel folyamatát. Így talán kicsit kevésbé fogtok parázni játék közben, ha eszetekbe jutnak az imént látott képsorok.
Ti várjátok már a The Evil Within megjelenését?