Hirdetés

Napi büntetés: nézd élőben, ahogy 8 embert 24 órán át szívat a Microsoft

|

A Rise of the Tomb Raider promózásának céljából a Microsoft marketingesei kitalálták, hogy egy hirdetőtábla elé állítanak nyolc szimpatikus fiatalt, akiket hol vízzel locsolnak, hol máshogy tesznek próbára. Nézd élőben!

Hirdetés

A Microsoft az egyik olyan cég, aki nem sajnálja a pénzt, ha valami PR-mutatványt akar összehozni. 

A Halo 5: Guardians robbantós reklámja után a helyszín ismét London, ahol pár órával ezelőtt elkezdődött a Survival Billboard kampány. Nyolc youtuber áll egy hírdetőtábla előtt, és a cikk megjelenésének pillanatában épp vízzel locsolják őket, hogy megnézzék, ki hogyan és meddig bírja az esőzést. Arra, hogy milyen időjárást szimuláljanak ezután, a hivatalos honlapon lehet szavazni, ahol egyébként a nevezőkről is olvashattok. Aki a legtovább tűri a viszontagságokat, egy utazáson vehet részt, melynek során dzsungeleket, sivatagokat, és a világ más egzotikus tájait látogathatja meg. Ha szeretnétek szenvedő, a hidegtől vacogó, egykor reményteli fiatalokat látni, ide kattintsatok.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)