Az IGN-nek adott interjújában a csapat elnöke, Ted Price beszélt a Sunset Overdrive fejlesztéséről. Jól jött nekik, hogy a Microsoft változtatott Kinecttel kapcsolatos elvein, mivel így tovább feszegethették az Xbox One határait, és felhasználhatták a plusz löketet a képernyőn egyszerre megjelenő ellenségek kirajzolásánál, a fizikánál és a mesterséges intelligenciánál.
Elárulta továbbá, hogy a Sunset Overdrive 900p-s felbontásra és natív 30 fps-re képes a Microsoft konzolján, mert a fejlesztők röviden összefoglalva azt szerették volna, hogy zavartalan legyen a hatalmas, részletekben és akcióban gazdag város felfedezésének élménye. Price szerint a legjobb az lesz, hogy amit látsz, ahhoz oda is mehetsz.
Az is kiderült az interjúból, hogy a Sunset Overdrive az Insomniac Games eddigi legnagyobb játéka, és nem csupán a világ mérete, hanem a benne lévő tartalmak miatt is. Price szerint ez olyannyira igaz, hogy több végigjátszás fog kelleni ahhoz, hogy mindent megtaláljunk.