Hirdetés

Steam - szigorít a Valve

|

A Valve ezentúl kötelezi a Steam felhasználókat, hogy egyértelműen jelöljék meg a fizetett promóciós anyagokat.

Hirdetés

Nemrég még hosszasan ecsetelte a Valve az ügyfélszolgálatukkal kapcsolatos problémákat, ennek ellenére szeretnének szigorítani egy kicsit a Steam felhasználók által feltöltött anyagokkal kapcsolatban. Ha valaki reklámoz vagy ajánl egy terméket a Steam platformon keresztül, egy harmadik fél ellenszolgáltatásáért cserébe, akkor a népszerűsítésért kapott jutalom forrását egyértelműen meg kell jelölnie a promóció során.

Virágnyelven szólva ez annyit jelent, hogy egy felhasználónak mindig tisztáznia kell az ajánlásért kapott ellenszolgáltatás fajtáját, legyen az pénz vagy termékkulcs. A Valve azt reméli ettől a változtatástól, hogy több "Let's Play" féle anyagokat láthatnak majd a Steamen, amiket esetleg fejlesztők vagy kiadók szponzoráltak. Ez a szigorítás egyébként már tavaly is létezett, ám akkor még csak a Steam kurátori rendszerére volt érvényben. A Steam felhasználói szerződésébe már be is került a módosítás, egész pontosan a 6. pont C szekciójába.

Egyetlen egy megkérdőjelezhető tényező azonban így is akad, mégpedig a Steam felhasználói értékelés rendszere. Megértjük, ha a kurátorokra és a streamerekre vonatkozik ez a szabály, de ha egy mezei felhasználó ír egy rövid összefoglalót az adott termék előnyeiről és hibáiról, majd ennek ellenére ad egy pozitív értékelést rá, akkor az vajon szabálysértőnek minősül?

Mindenképpen érdekes felvetés, ti mit gondoltok?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)