A jelentés szerint az új kliensek háromnegyede a Discovery Queue-ból érkezett, és az összes termékoldali megtekintés 16%-ban ennek az új rendszernek köszönhető. Még a címkék kattintásai is megnövekedtek.
A Discovery rendszer melynek lényege, hogy a Steam főoldalán könnyedén kereshetünk a mi ízlésünknek megfelelő címeket, jelentősen segítette az indie termékek előtérbe kerülését. A Valve monitorozta azokat a játékokat, melyek az 500-as toplista alá kerültek, és szép növekedést láttak.
“Az alsóbb vonalban a totál bevétel 18%-kal növekedett, és a napi bevételek 5%-kot erősödtek alkalmazásonként. Utóbbi adat még úgy is fennállt, hogy 400 új alkalmazás került az üzletbe a Discovery frissítés megjelenése óta.” A Steam fejlesztői természetesen még mindig kalapálják a Discovery rendszerét, hogy mindenki a lehető legjobb vásárlási élményt kaphassa, és ezáltal mindenki könnyedén megtalálja azt, amit keres.
Ha kíváncsiak vagytok arra, hogy a nagyobb címekre milyen hatással volt a Discovery, és érdekelnek a pontos számok, akkor átfuthatjátok őket egy Reddit posztban, ahol larsiusprime minden infót kitett a Valve engedélyével.