A Valve megelégelte, hogy a játékosok jelentős hányadának negatív véleménye van a Steam "Customer Support" részlegéről, és készen állnak arra, hogy olyan változtatásokat vezessenek be, amelyek helyrepofozzák a megtépázott hírnevüket.
A Steam közössége számtalan sztorit tudna elmesélni arról, hogy mennyire rosszul végzik a Valve alkalmazottjai ezen a területen a munkájukat. A legtöbben a túl bonyolult visszafizetési rendszerre, valamint a kommunikáció hiányára panaszkodnak. Erik Johnson azt nyilatkozta a Kotakunak, hogy tisztában vannak ezzel a problémával, látják a visszajelzéseket különböző weboldalakon keresztül, és minél hamarabb cselekedniük kell.
"Úgy érezzük, hogy a Customer Support jelenleg nem ott van, ahol lennie kellene. A fogyasztóknak sok mindenben igazuk van. Ha ők azt mondják, hogy a támogatottság rossz, nem az lesz az első reakciónk, hogy 'Nem, minden rendben van, nézzétek!'. Amikor ilyen, nagy figyelmet igénylő területen merül fel valamilyen aggály a fogyasztónál, általában mindig igazuk is van. Ebben az évben az egyik nagy célunk, hogy helyrehozzuk a terméktámogatás megítélését, és meg fogunk hallgatni minden ezzel kapcsolatos panaszt," fejtette ki Johnson az interjú alatt.
Johnson szerint sok munka vár még rájuk, és tudják, hogy nem csupán az alkalmazottak cseréjével kell megoldaniuk ezt a kényes problémát. Ennek ellenére a Steam nagyon sikeres, a múlt hétvégén egyszerre 9,06 millió játékos volt online a szervereken, amivel megdöntötték a januári 8,4 milliós rekordjukat is. A legnépszerűbb játékok ismét az olyan jól bejáratott címek voltak, mint a Dota 2 vagy a Counter Strike: Global Offensive. Egy új versenyző azonban befurakodott a mezőnybe, a Cities: Skylines nagyon jól teljesített a nagyágyúk soraiban.
Nektek volt már problémátok a Steammel?