Hirdetés

Star Wars Battlefront - az EA is elismerte, hogy nem lett egy hardcode FPS

|

AZ EA mindent megtett annak érdekében, hogy a lehető legtöbb emberhez juttassa el a Star Wars Battlefrontot, de emiatt az FPS rajongóknak csalódást okozott a játék.

Hirdetés

Egy játék megalkotásánál nagyon fontos belőni, hogy pontosan ki is lesz a célközönség. Lehet nagyon összetett játékmenetet alkotni, de akkor az egyszeri játékost egyáltalán nem érdekli majd a dolog, ha viszont le van butítva az egész, akkor a hardcore rajongók számára válik érdektelenné az adott cím.

Az EA szerette volna minden idők legjobb Star Wars játékát piacra dobni, és ehhez bizony vissza kellett venni egy kicsit a játékmenetből. Blake Jorgenson elmondta, hogy szerették volna a lehet legszélesebb közönséget megszólítani, ez pedig valószínűleg elriasztotta azokat, akik igazi mélységet vártak a lövöldétől. "A Battlefront egy FPS, de az egyike annak a nagyon kevés ilyen játéknak, ami a fiatalabb korosztály számára is játszható." - mondta.

"Így egy 8 éves is játszhat az apjával a kanapén, de egy tinédszer vagy egy huszonéves is játszhat vele. Sokkal hozzáférhetőbb, emiatt pedig talán nincs meg az a mélysége, amit a hardcore rajongók elvárnak." - tette hozzá.

Nektek mi a véleményetek a Battlefront játékmenetéről?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)