Egy játék megalkotásánál nagyon fontos belőni, hogy pontosan ki is lesz a célközönség. Lehet nagyon összetett játékmenetet alkotni, de akkor az egyszeri játékost egyáltalán nem érdekli majd a dolog, ha viszont le van butítva az egész, akkor a hardcore rajongók számára válik érdektelenné az adott cím.
Az EA szerette volna minden idők legjobb Star Wars játékát piacra dobni, és ehhez bizony vissza kellett venni egy kicsit a játékmenetből. Blake Jorgenson elmondta, hogy szerették volna a lehet legszélesebb közönséget megszólítani, ez pedig valószínűleg elriasztotta azokat, akik igazi mélységet vártak a lövöldétől. "A Battlefront egy FPS, de az egyike annak a nagyon kevés ilyen játéknak, ami a fiatalabb korosztály számára is játszható." - mondta.
"Így egy 8 éves is játszhat az apjával a kanapén, de egy tinédszer vagy egy huszonéves is játszhat vele. Sokkal hozzáférhetőbb, emiatt pedig talán nincs meg az a mélysége, amit a hardcore rajongók elvárnak." - tette hozzá.
Nektek mi a véleményetek a Battlefront játékmenetéről?