A Media Molecule hatalmas sikert aratott a PlayStationön a LittleBigPlanet-sorozattal, a Tearaway pedig szintén zseniális lett. Legújabb játékuk, a Dreams egy kicsit elrugaszkodik a platformerektől, viszont a csapat szokásához híven a kreativitás ismételten központi szerepet kap.
Amikor bemutatkozott a Dreams, akkor még az ambíciózus ígéretek ellenére egy kicsit nehéz volt elképzelni, hogy hogyan fog majd valóban működni egy játék, amiben csak a képzeletünk szab határt annak, amit létrehozunk. Az idei Paris Games Week konferencián most végre egy kicsit érthetőbb demót kaptunk a srácoktól a játékból és az eddigiek alapján elég meggyőző.
A játékban nincsenek előre gyártott elemek vagy gyári beállítások, minden objektumot létrehozhatunk az impnek nevezett kis jópofa kurzorunk segítségével, aki emellett egyébként képes karaktereket, járműveket és objektumokat is irányítani.
A Dreams megjelenési dátuma még nem nyilvános, de 2016-ban biztosan lesz egy béta fázis. Ti mennyire várjátok?