Hirdetés

Ryse: Son of Rome - egy Kinectes FPS lett volna, szerencsére mégsem

|

A Ryse: Son of Rome eredetileg másnak indult, de a Crytek addig játszadozott az ötletekkel, amíg három lehetséges verzió is született.

Hirdetés

Ezek közül került ki a végső változat, ami az Xbox One egyik nyitócímeként jelenik meg.

Az Xbox Wire-nek adott interjújában Brian Chambers, a játék senior producere elmondta, hogy az első prototípus kifejezetten a Kinectre készült, a második a Kinect és az Xbox360 kontroller együttes használatát igényelte, míg a harmadik (és egyben végső) változat esetében kikerült a képből a Kinect és csak egy kontroller kell az irányításhoz. A harmadik verziónál további jelentős változás a third-person nézetre való áttérés. A Ryse: Son of Rome játékmenet egyébként ebből a fejlesztői videóból is kivehető:

„Mindegyik verziónak megvoltak a rajongói a cégnél, de ahogy telt az idő, az vettük észre, hogy az emberek szép lassan átpártolnak a harmadik, kontroller-központú játékhoz, ahol látjuk is Marius-t a képernyőn” – mondta Chambers. „Az is nagy szerepet játszott a harmadik verzió kiválasztásában, hogy a megvalósításnak hála, egy kifejezetten moziszerű, karakterközpontú történettel találja magát szemben a játékos.”

„A kezdeti elképzelésekben rejlő lehetőségek egész mások voltak, mint ahová a harmadik verzióval jutottunk. Meg is mutattuk a játék újragondolt változatát a Microsoftnak, akik osztoztak a lelkesedésünkben, és belátták, hogy a Ryse számára a helyes út third-person nézetben és kontrollerrel a kézben járható. Az irányítás és a játék nézetének megváltoztatása természetesen azt is jelentette, hogy hosszabb ideig tart elkészíteni. Rengeteg munka állt előttünk, hogy a játék szerepelhessen az Xbox360 legutolsó játékai között.Sok eredeti ötlet megmaradt, amelyek a fejlesztés előrehaladtával tovább mélyültek és változtak. Szerencsés helyzetben vagyunk, hiszen a fejlesztés során bekövetkezett változtatásokat nem azért kellett eszközölnünk, mert ránk erőltették, hanem mert egyszerűen így tudtuk megvalósítani az egyre ambiciózusabb elképzeléseinket, amivel a Ryse tovább feszegeti a határokat, és a játékosokat valami egészen új felé viszi” - nyilatkozta a producer.

A csapat a CryEngine 3 használata mellett döntött, így szinte adta magát a helyzet, hogy a játék Xbox 360-ra való megjelenése helyett Xbox One címként jöjjön ki. „Eredetileg is csúcskategóriás játékot készítettünk, és biztosak voltunk abban, hogy képesek vagyunk átvinni az új rendszerbe” – tette hozzá Chambers. A Ryse: Son of Rome valamikor novemberben várható, egyszerre az Xbox One megjelenés időpontjával.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)