Miután megjelent az első RollerCoaster Tycoon World gameplay videó, két táborra oszlottak a rajongók. Az egyik azt hangoztatta, hogy ez így ocsmány, a másik az „a grafika nem számít, csak a játék legyen jó” rigmust skandálta.
A fejlesztőcsapat legújabb blogposztjával igyekezett lehűteni az indulatokat. Elmondták, hogy ősz óta az alap funkcionalitással és az engine piszkálásával foglalkoztak, és a játék ezért néz ki úgy, mint a több mint tízéves RollerCoaster Tycoon 3. A pre-alpha gameplay videót csak és kizárólag azért adták ki, hogy lássuk, haladnak a projekttel. A legfontosabb, hogy lecserélik a Unity 4.6-alapú motort Unity 5-re, viszont ennek eredményét már csak nyáron láthatjuk, ami azt jelenti, hogy a Steamen szereplő 2015 közepi megjelenési dátum valószínűleg változni fog.
A rajzfilmes megjelenítést egyébként szintén cserélik, és miközben törekednek a realisztikusságra, nem akarják az RCT sorozat báját elvenni; az a szándékuk, hogy még azokról az attrakciókról is elhitessék, hogy valódiak lehetnének, amik a valóságban nem léteznek, vagy a fizika törvényei miatt nem is lehetne őket megvalósítani.