Mivel a Capcomnak nagyon bejött az első Resident Evil legújabb újrakeverése, a kiadó teljes fordulatszámra pörgeti a remake-vonatot, és a Resident Evil 0 mellett nemrég bejelentették a Resident Evil 2 felújítását is. Ezzel viszont látszólag feleslegessé vált a rajongói projekt, ami az Unreal 4 motor alatt hozta el újra a klasszikust.
Az olasz Invader Games csapata egy Facebook-bejegyzésben árulta el, hogy a Reborn munkálatait leállították, de a várakozásokkal ellentétben nem igazán voltak szomorúak a hírek hallatán, hanem rajongóként inkább örültek, hogy végre egy hivatalos remake készül. A nemhivatalos újrakeverés tehát annak ellenére nem jelenik meg, hogy a csapat még a nyárra ígérte a végleges verziót. A fejlesztőknek sikerült felhívnia a Capcom figyelmét is a munkájukra, így a kiadó meg is hívta az Invader csapatát egy találkozóra, ahol amellett, hogy a Reborn projekt törlésére kérték a rajongókat, "további tervekről" is szó esett. Ez akár azt is jelentheti, hogy a stúdiónál is kaphattak állásajánlatot, de az sem kizárt, hogy csak a munkájukból vesz át valamennyit a Capcom, hiszen azt is írják, hogy a Reborn-on végzett munkának "hasznát látják jövőbeli projektek".
Az Invaderes srácoknak mindenesetre elég jó ajánlatot tehettek, hiszen a Facebookon életük "legnagyobb szakmai lehetőségének" nevezték, amit a Capcomtól kaptak. A Resident Evil 2 Reborn egyik érdekessége volt egyébként, hogy az eredetivel ellentétben egy vállfölötti kameranézetet használ, hasonlóan az újabb részekhez. Kérdéses, hogy ezt átveszi-e a hivatalos remake is.