Hirdetés

Quake Live - miért történtek a változások?

|

A Quake Live bizony változni fog, ami a rajongóknak természetesen nem tetszik. Az Id Software viszont elmondta, miért kell ennek így történnie.

Hirdetés

Ahogy azt már reggel olvashattátok, a Quake Live játékmenetében néhány elég komoly változás történt. A háborgó játékosok egész hada rohanta meg a fórumokat és fejezte ki nemtetszését, az Id pedig magyarázkodással próbálta csillapítani a kedélyeket.

Az egyik fontos újdonság, hogy a játékosok megszabhatják, melyik két fegyverrel szeretnének csatába indulni. „Ez lehetőséget ad majd az újaknak, hogy kipróbáljanak többféle fegyvert, és értékesebbnek érezzék magukat spawn után, ami egy fontos faktor a kezdőknél” – mondta az id. A másik fontos adalék a különböző felbukkanó tárgyak időzítői. „A játékosok megtanulhatják, hogy a tárgyak mikor respawnolnak, és ezt is figyelembe vehetik a csaták során.”

Az automata bunny-hop szintén a károsnak titulált frissítések között van. „Ez az utolsó nehézség, amit az új játékosoknak meg kell tanulniuk. Mivel az új ugrásfajta csak limitált mennyiségű gyorsaságot ad a használójának, így előbb-utóbb az kénytelen lesz megtanulni a rendes strafe jumpingot.”

Íme, megvannak az okok. Kételkedünk benne, hogy ettől lenyugodnának a Quake Live veteránok, de nekik egyébként is ott vannak a classic és a kompetitív Duel játékmódok.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)