A napokban jelentette be a Google, hogy elindítja (sőt, az Egyesült Államokban már el is indította) előfizetős szolgáltatását, a YouTube Redet, amellyel 10 dollárért reklámok nélkül nézhetjük meg az összes videót.
Az új rendszerről mindenkinek megvan a véleménye, és maguk a videósok sem feltétlen örülnek a YouTube Red bevezetésének, véleményüknek pedig sokan hangot is adtak. PewDiePie szerint a YouTube Red egy természetes reakció a Google részéről a rengeteg blokkolt reklámra. Egy blogbejegyzésben a videós leírta, hogy mára a nézői 40%-a használ valamilyen AdBlock szolgáltatást, míg régen ez a szám csak 15-20% körül volt.
PewDiePie nem a felhasználókat hibáztatja, de szerinte nyilvánvaló, hogy a reklámok blokkolása következményekkel jár. "Az AdBlock használata nem azt jelenti, hogy okosabb vagy a többieknél, vagy hogy a rendszer fölött állsz." - írta.