Marketing, kérem marketing. Kommunikáljunk a vásárlóval, mert az jó nekünk. Segítségükkel olyan játékokat tudunk csinálni, amiket majd meg is esznek ezek a kis csacs...hősies lények. Ilyesmiket gondolhatott magában az Electronic Arts, amikor elkészítette legújabb kérdőívét.
Azt nem tudom mi alapján küldözgette szét az EA a kérdőívet, de néhány regisztrált felhasználó a levelesládájában megtalálhatta a linket, melynek segítségével részt vehet a felmérésben. Az EA arra kíváncsi, hogy vajh aki megvette a Dead Space első részét, mit szeretne látni a folytatásban. Ez már csak azért is jó hír, mert ezek után elég valószínűnek tűnik, hogy a játék készülget.
Pletykaszinten persze már tudtuk, és az EA amúgy is hangoztatta, hogy a vártnál gyengébb szereplése ellenére, feltett szándéka a Dead Space franchise-t felfuttatni. A kérdőívet töltögetve találtunk néhány jó ötletet. Jól hangzik például a zero-g körülmények között zajló deathmatch, valamint az egyszemélyes kampány co-op támogatása. Természetesen számtalan egyéb kérdés is van, akit érdekel, az kitöltheti jól.